Mjuka och sköna sneackers , en favorit , normal i storlek //39
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Fin färg
Så snygga och sköna
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Sneakers
Fantastiskt sköna skor. Vilken härlig kvalité.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Perfekta
Snygga och sköna , normal i storleken.
Rekommenderars verkligen.
Betyg 2 av 5
Verifierad köpare
Storleken är konstigt
Storlek 38 var på tok för stor 26 cm innermått. (Brukar vara ca 24,5cm)
Beställde en 37. Där tog tårna i framkant. I övrigt lite hårda i materialet. Tyvärr retur på båda paren.