Jag är 181 lång dam och drar 40/42 i damstorlekar. Här gick jag upp i storlek bara för att det blir lite meckigare att ta på sig kläder när man är nydoppad. För det h…
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snygg tröja
Snygg tröja till sonen som är stilig i den. Rekommenderar för avslappnad stilig look. Snyggt med kragen. Inte "stiff" som en vanlig piket-tröja.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snygg tröja
Snygg tröja till sonen som är stilig i den. Rekommenderar för avslappnad stilig look. Snyggt med kragen. Inte "stiff" som en vanlig piket-tröja.