En skön kvalitet och bra A- linjemodell som sitter snyggt då man är rund om mage och höfter. Storlek M är lagom om man som jag har 46-48 annars.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Zizzi top Katja
Tycker om den för armarna är lite längre och lite mer längd på tröjan. Men svårt att köpa när samma storlek är olika .
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Zizzi top katja
Bra samma som den svarta
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Fin och skön
Materialet är mjukt och skönt. Nöjd o kommer nog köpa fler i andra färger.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Gul tröja
Typisk kvalitet för märket, bekväm att ha på sig och trevligt att fållen täcker fram- och baksidan. Passar storlek 54, kanske lite generös, men lagom. En roligt pigg gul färg bland alla svart…
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Rosa teeshirt
Typisk kvalitet för märket, bekväm att ha på sig och trevligt att kjolen täcker fram- och baksidan. Passar storlek 54, kanske lite stor, men lagom.