produkten motsvarade beskrivningen, storleken passade för en smal person.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Kjol
Trevlig kjol och behaglig att ha på sig.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Stor i storlek
Fin kvalitet. Insytt larm i sömmen som upptäcktes när jag gick in i affär. Gick att klippa bort. Upplever den både lite lång och stor i storleken. Är M och 165cm och köpte 42