Superfin klänning som sitter som en smäck. Är 168 cm lång och den går precis ner till hälen så man stampar inte på klänningen
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Underbarast!
Underbaraste klänningen, jag är helt förtjust i den! Jag köpte den till mitt födelsedagskalas och ser redan fram emot nästa gång jag får sätta på mig den. Jag har storlek S/M och storlek S…
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Fin
Fin klänning som fick mig att inse att jag inte borde bära mönstrade tyger. Jag var väldigt nära att behålla den här men returnerade den till slut eftersom jag inte gillade hur nära varandra banden…