Klickade hem i strlk 40 men tyckte kjollängden var lite för lång. Testade den därför även i strlk 38 men längden var typ densamma, så jag behöll strlk 40. Känns underbar i tyget med fint fall.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Feminin, elegant och festlig
Vacker klänning, dock 'mycket' så mycket lämplig för en fest / bröllop.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Exakt vad den skulle vara
Det lönade sig att ta en storlek mindre, klänningen sitter perfekt. Beskrivningen och andra recensioner är 100% rätt. Klänningen har mycket tyg och på en väldigt varm dag kan…
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Är perfekt!
Bekväm, vacker och bra kvalitet. Perfekt för sommarbröllopet.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Fantastisk
Underbart tyg med en härlig tyngd i klänningen
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Fantastisk!
Så vacker, underbart fall i klänningen. Supernöjd!
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Joell maxiklänning stl 42
Fin färg och vackert fall, Perfekt i längd
Sitter fint men jag fick inte ihop den över bysten, såsom det ser ut på bilden. Men med ett linne inunder blev det bra
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snygg klänning
Verkligen snyggt material med tyngd utan att kännas tungt. Sitter verkligen snyggt på kroppen.