Mina nya favoritbyxor! Andas, men jag skulle inte använda dem i kallt väder. Tyget ser ut som om det lätt kan gå sönder men vad kan du förvänta dig till detta pris. Jag är nöjd :)
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Fina byxor
Härliga byxor i tungt tyg. Normal i storlek och fin benlängd.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Byxor
Bra byxor väldigt fina på jag är nöjd med dem
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snyggt fall, passform
Storlek bra. Snygga.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Superfint.
Jättефina på. Bekvämt tyg. Bra kvalitet. Lite långa, men de sys upp. Väldigt nöjd. Köpte båda färgerna, svart och vit.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Elegansta
Så snyggt med vitt till våren och sommaren och så snygga. Sitter som dom skall
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Byxorna var delikata och satt som en smäll!!
Väldigt nöjd.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Tungt fall i fin byxa
Bra kvalitét med tungt fall, precis som jag önskade. Fint med sydda pressveck då dom är vida i benen. Sitter snyggt.