Bra detaljer. Jätte långa, fick pyssla med fållarna.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snygga
Snygga och sköna
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Bekväma byxor
Byxorna passade väldigt bra. De var för långa i benen men jag sydde enkelt upp dem. Annars passade midja och vidd helt fint.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Sköna
Härlig bomullskvalite, känns som förr.
Beställde enl stl. tabellen men lite stora blev de.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Stor storlek
Följde storleksguiden men då blev de alldeles för stora. Gick ner två storlekar och sitter perfekt, förutom att de är otroligt långa.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Bra basbyxor
Jag har använt mina i ungefär 3 veckor nu, och det är ett par bra basbyxor. Observera att de är ganska långa, så du kan behöva lägga upp dem. Men det är inte heller så svårt :) De töjer si…