När jag ska arbeta med människor, och det är sommar/lite regnigt, är det viktigt för mig att ha kläder på mig som jag känner mig bekväm i, det har jag i de blusar med 3/4 ärmar, de passar precis…
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Jätteskönt
Bra
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Recension
Nöjd med både pris och kvaliteten
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Linne
Löst sittande Mjukt och skönt
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Toppi Livia
Underbart mjuk på
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Topp Livia
Har köpt tre st topp livia älskar dessa toppar mjuka härligt kvalitet. Tänker köpa fler av dessa toppar. Kan varmt rekommendera dem W N
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Underbar
Denna top är hur skön som helst, avslappnad och jag använder den som en vanlig tröja. Jag önskar bara att det fanns fler färger 🫶