Sköna och mjuka, resår och dragsko i midjan så man kan dra åt
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Pyjamasbyxa
Mjuka och sköna byxor.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Pysmasbyxor
Mjuka men ganska tunna. Sköna mot huden . Har inte använt och tvättat än. Tog en stork mindre eftersom det är ellos collection och de brukar vara rymliga
Betyg 3 av 5
Verifierad köpare
Pyjamas byxa
Jag tyckte att dom var för höga i midjan.
Helhets intrycket för min del är att dom inte kändes eller såg ut som en pyjamas byxa
Betyg 2 av 5
Verifierad köpare
Dålig design
Dessa byxor har en midja som slutar väldigt högt upp på magen och är faktiskt ganska obekväma av den anledningen.