Sitter bra och är bekväma. Tyget är av hög kvalitet. Modellen är en så kallad 'gubbbyxa', där låret är löst och smalnar av mot benet. Jag gillade också att benen är ganska korta. Modellen s…
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Bra jeans
Storleken är bra, eftersom jag valde en storlek mindre än vad jag normalt använder. Modellen är verkligen bra, stramas inte åt vid låren. Jag gillar dem.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Riktigt sköna!
Har aldrig gillat jeans men dessa sitter oerhört bekvämt. Går ut sig mycket så beställ en mindre storlek.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Mycket nöjd
Väldigt sköna byxor, sitter bra. Eventuellt något stor, skulle nog kunnat tagit en storlek mindre
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Jeans
Utmärkta.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Favoritmodell
Mitt tredje par, väldigt sköna. Har en storlek mindre i den här modellen.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Bra jeans
Ordentligt jeanstyg, riktigt bra och välsittande basjeans.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Bekväma jeans
Fina grå jeans favorit modellen är mom så de är lite rymligare i storleken