Jättefin och skon kjol.
Hade varit 5/5 om den hade fickor!
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Vacker kjolbroderi
Jag beställde kjolen på grund av den charmiga kantbroderingen. Materialet skrynklar lätt och storleken är rymlig. En storlek mindre hade också fungerat.