Resåren i ärmarna sitter lite för hårt runt armarna
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Snygg topp
Fin färg som stämmer med bilden, den stämmer storleksmässigt.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Topp
En jättefin topp men färgen är mer vinröd än röd. Storleken stämmer bra, köpte XS.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Topp
Fin topp, men lite klibbig mot kroppen. Fungerar att ha ett linne under.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Topp Giggi
Fin topp!
Lite trång resår i ärmarna.
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Fin topp
Ganska fin topp för vår och sommar. Storleken är normal, färgen var inte så skarp så jag gillade den (röd)
Betyg 3 av 5
Verifierad köpare
Sitter lite hårt på armen
Toppen är väldigt fin med sitt hålmönster och de puffiga armarna. Jag tycker dock att jag inte har enorma armar men den sitter åt lite grann, på gränsen till för hårt. Behålle…