Jättefin jacka i vitt.
Jag brukar ha storlek medium men köpte storlek small.Jag kunde ha den men tror att storlek medium skulle kunnat passa också.Mycket fin jacka iallafall.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
ny favorit
Mycket användbar
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Wenche
En väldigt fin jacka av god kvalitet 🙂 jag är 168 lång och helt vanlig kroppsstorlek. Köpte M och den passar perfekt. Den sitter inte tight, så om någon gillar det, gå ner i storlek.