Mycket fin blus, och underbart material. Så glad för den!
Betyg 1 av 5
Verifierad köpare
Dålig kvalité
Köpte toppen och kjolen.
Dålig kvalité tyvärr, toppen var ihopsydd över dragkedjan så jag fick sprätta upp den. Trådar hängde lite var som. Samma gällde för kjolen. Toppen hade varit jä…