Har normalt 39,5 eller 40 beroendepå modell, och jag beställde ett par av varje för att prova. Behöll storlek 40 som satt jätteskönt. Mina nya favoriter.
Betyg 5 av 5
Verifierad köpare
Riktig skön sko
Jag har de på jobbet går och står mycket sköna och lätta att på sig
Betyg 4 av 5
Verifierad köpare
Bra promenadsko
Bra uppbyggd och lött tygsko för längre promenader.