Varukorg
Just nu har vi lite längre leveranstid än vanligt, men vi lovar att maila dig så snart din order är på väg!
Välkommen till Ellos

Kundservice

Vanliga frågor & svar

Jag har redan en inloggning, hur ändrar jag till ny e-postadress?
Logga in med din tidigare e-postadress och ditt lösenord. Under ”Mina sidor” kan du ändra e-postadressen. Här kan du också ändra ditt lösenord. Har du glömt dina inloggningsuppgifter kontakta oss via info@ellos.se eller ringa 033- 33 000.

Hur ändrar jag min adress?
Det går inte att ändra adress på ellos.se. Om du betalat med kort eller postförskott, Maila eller ring och ange kundnummer eller personnummer. Om du betalar med faktura och konto kan vi inte ändra adressen på grund av säkerhetsskäl. Uppgifterna uppdateras automatiskt mot folkbokföringen.

När kommer mitt paket?
Logga in på ”Mina sidor” för att följa ditt paket.

Hur returnerar jag?
Klicka här för att läsa mer om hur du returnerar.

Kan jag ändra, lägga till eller ta bort varor på min beställning?
Nej, du kan inte ändra eller lägga till varor efter att du har genomfört din beställning.

Jag har inte kvar min faktura, hur gör jag?
Logga in på ”Mina sidor” följt av Faktura & Betalningar. Här hittar du information om hur mycket du ska betala och ditt OCR-nummer. Om du betalar med inbetalningskort, fyll i följande uppgifter i ett blankt inbetalningskort: Namn, adress, kundnummer samt bankgironummer 607-4876.

Hur gör jag när jag fått en felaktig vara (reklamation)?
Skicka tillbaka varan och fyll i returorsak.
Använd gärna etiketten "MyPack Return" som du hittar på retursedeln. Gäller det en möbel eller en vara som levererats med DHL, kontakta oss via info@ellos.se eller 033-33 000.

Fler frågor & svar »
Ansök om lån »
Mer info »