Vanliga frågor

Vår premiumtjänst kommer tyvärr ej att finnas kvar som serviceerbjudande. Det innebär att vi inte kommer att kunna erbjuda en förlängning av ditt medlemskap. Har du inte hunnit bli premiumkund hoppas vi kunna erbjuda dig någonting bättre i framtiden!

Du som redan är Premium kommer naturligtvis av att ha denna service tills det att din avtalstid har gått ut.

Hur länge gäller mitt medlemskap?

Medlemskapet gäller 12 månader från datumet du tecknade det.

Kan jag ångra mitt medlemskap?

Du kan ångra medlemskapet inom 4 veckor. Det gör du genom att maila info@ellos.se eller ringa 033-33 000. Återbetalning sker enligt följande: Faktura/konto: Mellanskillnaden krediteras på fakturan. Postförskott: Mellanskillnaden läggs som ett tillgodohavande och dras av automatiskt på nästa köp. Kort: Mellanskillnaden betalas tillbaka till ditt bankkort. Medlemskapet kan inte avslutas genom att returnera medlemsbeviset i ett returpaket.

Vad kostar det att bli medlem?

Medlemskapet kostar 199 kronor och avslutas automatiskt efter ett år.

Kan jag ge medlemskapet till någon annan?

Medlemskapet är personligt och kan inte överföras till en annan kund.

Dessvärre är produkten slutsåld! Använd gärna vår sökfunktion eller leta i vår meny för att hitta en likvärdig produkt.